Zaufało nam 50+ firm
Chroń swoją reputację
Zmień negatywną opinię w pozytywną relację i zyskaj wiernego klienta.
"Opiniok.pl to narzędzie, które naprawdę ułatwiło nam życie! Dzięki technologii Tap&GO nasi kursanci mogą w kilka sekund zostawić opinię na temat naszej szkoły jazdy, co przełożyło się na większą liczbę recenzji i wyższą widoczność w Google. Już po kilku tygodniach zauważyliśmy wzrost zainteresowania naszymi kursami. Dodatkowo, panel Opiniok pozwala mi szybko odpowiadać na opinie, co pomaga budować relacje z kursantami i pozytywny wizerunek naszej szkoły. Polecam wszystkim firmom, które chcą łatwo i skutecznie zbierać opinie!"
3 proste kroki
Jak chronić swoją reputację?
W szybki i łatwy sposób
FAQ
Pytania? Odpowiedzi
Włączenie ochrony swojej reputacji jest naprawdę proste, ale jeśli masz jakieś pytania, chętnie pomożemy! Zanim się z nami skontaktujesz, sprawdź, czy odpowiedź na Twoje pytanie znajduje się na poniższej liście:
Gdy klient próbuje wystawić negatywną opinię, jest przekierowywany do formularza kontaktowego. Po wypełnieniu formularza wiadomość trafia do właściciela firmy, co umożliwia kontakt z klientem i rozwiązanie problemu, zanim opinia pojawi się publicznie na Google.
Tak, funkcja ochrony reputacji w Opiniok.pl automatycznie przekierowuje klientów, którzy chcą wystawić negatywną opinię, do formularza kontaktowego, aby właściciel firmy mógł podjąć działania naprawcze.
Po wypełnieniu formularza przez klienta, wiadomość automatycznie trafia na e-mail właściciela firmy, dzięki czemu może on szybko zareagować na zgłoszenie.
Tak, dzięki ochronie reputacji negatywne opinie są kierowane do formularza, a nie bezpośrednio do Google. Daje to właścicielowi możliwość rozwiązania problemu bez publicznego wyświetlania recenzji.
Jeśli negatywna opinia zostanie wystawiona na Google, możesz na nią odpowiedzieć bezpośrednio z poziomu Opiniok.pl. Funkcja ochrony reputacji daje jednak szansę rozwiązania problemu, zanim opinia zostanie publicznie opublikowana.
Tak, klient ma możliwość ponownego wystawienia opinii, ale po wcześniejszym kontakcie właściciel ma szansę wpłynąć na rozwiązanie problemu, co może skłonić klienta do zmiany opinii na pozytywną.
Funkcja ta pozwala firmie na bezpośrednią komunikację z niezadowolonym klientem, co minimalizuje ryzyko negatywnego wpływu na reputację online i daje możliwość budowania relacji oraz rozwiązywania problemów wewnętrznie.
Tak, funkcja ochrony reputacji w Opiniok.pl jest zgodna z wytycznymi Google, ponieważ służy do zarządzania komunikacją z klientami i rozwiązywania problemów, nie blokując możliwości wystawienia opinii przez klienta po nawiązaniu kontaktu z firmą.
Opinie klientów
Pomogliśmy 50+ firmom zebrać ponad 1000 opinii
Zobacz dlaczego 50+ firm już dołączyło do opiniok i zbiera opinie od swoich klientów.
"Opiniok.pl to narzędzie, które naprawdę ułatwiło nam życie! Dzięki technologii Tap&GO nasi kursanci mogą w kilka sekund zostawić opinię na temat naszej szkoły jazdy, co przełożyło się na większą liczbę recenzji i wyższą widoczność w Google."
Radosław Siciarek
Szkoła Nauki Jazdy
w 2 miesiące
"W ciągu 4 miesięcy zebraliśmy więcej opinii niż przez ostatnie 5 lat. Dzięki temu nasza widoczność w Google wzrosła, a zainteresowanie ofertą zdecydowanie się zwiększyło. Gorąco polecam Opiniok.pl każdej firmie, która chce skutecznie budować swoją reputację."
Tomasz Wilczyński
Viviamo Ubezpieczenia
w 4 miesiące
"Dzięki Tap&GO moi klienci mogą szybko wystawić opinię po zakończonym treningu, co nie tylko buduje moją reputację, ale i zwiększa widoczność w Google. Już po kilku tygodniach pojawiło się sporo pozytywnych recenzji, co przyciągnęło kolejnych klientów! "
Daniel Staszak
Trener Personalny
w 7 dni
Zacznij już dziś
Gotowy na więcej opinii?
Rozpocznij swój 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
Ty też możesz szybko i łatwo zbierać opinie od swoich klientów. Twoja podróż zaczyna się teraz!