Masz pytania? Oto odpowiedzi.

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi.

Pytania ogólne:

Odkryj odpowiedzi na podstawowe pytania, które pojawiają się wielokrotnie kiedy rozmawiamy z przedsiębiorcami na temat aplikacji Opiniok.

Opiniok to szybki i łatwy sposób na zbieranie opinii od swoich klientów. Dzięki niemu możesz:

  1. Zbierać opinie z różnych platform.
  2. Odpowiadać na opinie z różnych serwisów z jednego miejsca.
  3. Wysyłać prośby o wystawienie opinii.
  4. Wyświetlać opinie na swojej stronie internetowej.
  5. Chronić swoją reputację przed negatywnymi opiniami.
  6. Mierzyć ilość i jakość zbieranych opinii.

Opiniok jest przeznaczony dla małych i średnich firm z branż takich jak gastronomia, wynajem, usługi szkoleniowe i inne. Firmy te mogą posiadać jeden lub kilka niezależnych oddziałów.

Zbieraj opinie za pomocą kodów QR karty zbliżeniowej, wysyłaj link do własnej podstrony utworzonej na Opiniok.

Sposoby zbierania opinii różnią się w zależności od branży np.

Szkoła nauki jazdy: wysyłanie wiadomości SMS z prośbą o opinię po zakończonym egzaminie.

Restauracja: wyświetlanie QR kodów na paragonach lub stolikach, które klienci mogą zeskanować, aby wystawić opinię.

Wynajem kajaków: prośby o opinie wysyłane przez e-mail po zakończonej usłudze.

Opiniok umożliwia zbieranie opinii od swoich klientów z Google, Facebooka, TripAdvisora i innych serwisów w czasie rzeczywistym, bezpośrednio i w jednym miejscu.

Wdrożenie systemu, aby zacząć zbierać opinie zajmuje około 3 minut. Aby w pełni skonfigurować wszystkie funkcje, możesz skorzystać z zakładki „Pomoc” lub zamówić bezpłatne wdrożenie — spotkamy się na wideokonferencji i skonfigurujemy Opinioka dla Ciebie. Czas spotkania to ok. 30 minut.

Aplikację możesz wypróbować bezpłatnie przez 14 dni. Po zakończeniu okresu próbnego, koszt dla jednej firmy wynosi 67 zł brutto miesięcznie. Aktualny cennik znajdziesz w zakładce „Cennik”.

Opiniok obsługuje zbieranie opinii z popularnych platform, takich jak Google, Facebook, TripAdvisor i inne. Umożliwia to centralne zarządzanie wszystkimi opiniami z jednego miejsca.

Tak, Opiniok umożliwia zarządzanie opiniami z wielu oddziałów Twojej firmy z jednego centralnego konta. Możesz przeglądać, analizować i odpowiadać na opinie z różnych lokalizacji w jednym panelu administracyjnym.

Technologia & bezpieczeństwo:

Dowiedz się, jakie narzędzia i platformy stoją za działaniem aplikacji, jak i gdzie są przechowywane Twoje dane oraz jak zapewniamy integrację z popularnymi usługami, takimi jak Google i Facebook.

Oto technologie używane w aplikacji Opiniok:

  1. MongoDB: Używana jako baza danych do przechowywania i zarządzania danymi klientów oraz opiniami.
  2. AWS Amazon: Wykorzystywany do przechowywania danych, hostingu aplikacji, wysyłania SMS-ów, obsługi poczty elektronicznej i innych usług chmurowych.
  3. Frontend: React: Używany do tworzenia interfejsu użytkownika, zapewniając szybką i responsywną obsługę aplikacji.
  4. Backend: Python: Odpowiada za logikę aplikacji oraz przetwarzanie danych, zapewniając stabilność i wydajność systemu.
  5. Facebook API: Natywna integracja z Facebookiem, umożliwiająca zbieranie opinii i interakcję z użytkownikami bezpośrednio na tej platformie.
  6. Google API: Natywna integracja z Google, pozwalająca na zarządzanie opiniami i danymi z konta Google, w tym Google My Business.

Dane aplikacji są przechowywane w Europie, w centrum danych AWS Amazon zlokalizowanym we Frankfurcie.

Pomoc & wsparcie:

Dowiedz się, jak udzielamy wsparcia, jakie rodzaje pomocy są dostępne oraz jak zgłaszać problemy związane z użytkowaniem aplikacji.

Tak, pod adresem pomoc.opiniok.pl znajdziesz kompletną dokumentację, która krok po kroku opisuje wszystkie funkcje Opiniok oraz ich wdrożenie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz, czy chcesz dowiedzieć się więcej o zaawansowanych opcjach, nasze zasoby pomogą Ci w pełni wykorzystać możliwości aplikacji.

Tak. Aby ułatwić Ci start, organizujemy 30-minutowe szkolenie wideo, podczas którego krok po kroku przeprowadzimy Cię przez proces konfiguracji. W trakcie tego szkolenia pomożemy w pełnym wdrożeniu wszystkich funkcji, odpowiemy na Twoje pytania oraz dostosujemy system do Twoich potrzeb, abyś mógł jak najszybciej zacząć korzystać z Opiniok.

Możesz skontaktować się z naszym zespołem wsparcia technicznego na dwa sposoby:

  • Mailowo: Wyślij wiadomość na nasz adres wsparcia, a nasz zespół odpowie w ciągu 24 godzin. Adres e-mail znajdziesz w sekcji kontakt na naszej stronie.
  • Wykorzystując wbudowany czat w aplikacji: Skorzystaj z funkcji ticket dostępnej bezpośrednio w aplikacji Opiniok. Dzięki temu możesz łatwo zgłosić problem, dodając zrzut ekranu i opisując problem, bez potrzeby opuszczania aplikacji.

Opiniok jest kompatybilny z większością nowoczesnych przeglądarek internetowych i systemów operacyjnych. Aplikacja działa na komputerach, tabletach i smartfonach, co pozwala na wygodne zarządzanie opiniami z dowolnego urządzenia.

Integracja Opiniok z Twoją stroną internetową jest prosta. Wystarczy skopiować kod widżetu na swoją stronę. Możesz to zrobić samodzielnie lub skorzystać z naszej pomocy technicznej, jeśli potrzebujesz wsparcia.