Centrum ubezpieczeń Podolany

86 opinii Google w 4 miesiące

0 +

Wzrost liczby opinii

0 %

Procentowy wzrost

Tomasz Wilczyński Viviamo ubezpieczenia

"Korzystanie z Opiniok.pl okazało się świetnym wsparciem dla naszej firmy ubezpieczeniowej! Dzięki Tap&GO nasi klienci mogą w kilka sekund podzielić się swoją opinią - od razu po spotkaniu, co znacznie uprościło proces zbierania opinii".

Case study

Centrum Ubezpieczeń Podolany

Opinie zbierane:

od 1 marca (25 opinii) do 30 czerwca (90 opinii) - 2024r.

01.

Wprowadzenie

Centrum Ubezpieczeń Podolany, firma z Poznania, w marcu 2024 r. miała 25 opinii zgromadzonych przez ponad cztery lata działalności. W branży ubezpieczeń, gdzie konkurencja jest duża, a pozyskanie opinii od klientów wymaga wyjątkowego zaangażowania, firma poszukiwała sposobu na zwiększenie liczby recenzji oraz wzmocnienie swojej obecności online.

02.

Wyzwanie

Branża ubezpieczeń, z uwagi na specyfikę usług, jest trudnym środowiskiem do pozyskiwania recenzji od klientów. Wspomniane 25 opinii zgromadzonych przez kilka lat działalności nie oddawało pełnego profesjonalizmu i zaangażowania Centrum Ubezpieczeń Podolany, a także ograniczało widoczność firmy na Google My Business oraz w wynikach wyszukiwania Google.

03.

Rozwiązanie

Aby skutecznie zwiększyć liczbę opinii, firma wdrożyła rozwiązanie Tap&GO, które umożliwia klientom łatwe i szybkie pozostawienie opinii. Po każdej wizycie klienci są zachęcani do wystawienia recenzji przy użyciu karty Tap&GO lub skanowania kodu QR wyświetlanego w placówce. Dodatkowo, do klientów wysyłany jest SMS z linkiem, co ułatwia im dostęp do strony z opiniami i podnosi szansę na uzyskanie wartościowej recenzji.

04.

Wyniki

W ciągu zaledwie czterech miesięcy liczba opinii wzrosła z 25 do 90 (stan na 30 czerwiec 2024 r.), co stanowi znaczący skok, pozytywnie wpływający na reputację i wiarygodność firmy w oczach potencjalnych klientów. Dzięki regularnie pojawiającym się nowym opiniom, firma osiągnęła także wzrost zaangażowania na Google My Business. Każdy z miesięcy od wdrożenia Tap&GO przyniósł wzrosty o co najmniej +100% w liczbie interakcji oraz wzmożony ruch na stronie internetowej. Te wyniki pokazują, że większa liczba recenzji skutecznie przyciąga uwagę nowych klientów oraz wzmacnia pozycję firmy w wynikach wyszukiwania.

Opinie są zbierane

Elementy używane do zbierania opinii

  • Kod QR
  • Karta "Tap&GO"
  • SMS/E-mail
Statystyki

Dodatkowe korzyści w pakiecie

Oprócz opinii klient otrzymał wiele zapytań ofertowych - termin
czerwiec - październik [2024r.]

Live

Nasze opinie na żywo

Tak wyglądają obecnie nasze opinie.